Waarom aan I DO I DO deelnemen?
Gestart in 2015, is I Do I Do snel uitgegroeid tot de ideale plek waar unieke labels van eigen bodem hun duurzaam en kwaliteitsvol maatwerk presenteren voor de ‘Perfect day’.
We streven steeds naar een ideale mix van lokale ondernemingen, gaande van bruidskleding, sieraden, wedding planners, fotografen, catering, dj’s, enz…. Voor elk wat wils en de mooiste inspiraties voor een huwelijksfeest dat wat 'out of the box' mag zijn.
Door het uniek concept, slagen we er telkens in veel media aandacht voor de beurs te creëren, zodat de standhouders volop in de spotlights komen te staan.
​
Daardoor bereiken we altijd een hele mooie opkomst, met tot +-45 standhouders en rond de 600 bezoekers!
Bovendien zorgen we ook voor veel visibiliteit op sociale media, onder andere door de reeks "Meet the vendors".
Dit omvat een post waarin telkens een standhouder met 3 foto's wordt uitgelicht, gevolgd door een extra story per standhouder in de daaropvolgende dagen.
​
Wat echt het verschil maakt met andere beurzen, is het grote bereik.
Er wordt altijd gepost op onze eigen account @idoido.be (+- 4.500 volgers), maar ook op het account van organisatrice Karolien Verstraeten (+- 24.000 volgers) en haar one-stop bridal shop Jardin d'Amour (+-3.300 volgers) wordt geregeld promotie gemaakt.
Ook op Tik Tok zijn we present voor de nieuwe generatie trouwers te bereiken.
Bovendien worden deze posts ook betalend gepromoot op de sociale media.
Verder worden jullie ook allemaal voorgesteld op onze standhouders-site, met link naar jullie eigen website!
​
Op deze manier maken wel al veel reclame nog voor de beurs is begonnen.
Kortom, in het inschrijvingsgeld zitten volgende voordelen:
* Stand op de beurs
* Promotie op facebook en instagram
* Vermelding op de website www.idoido.be met naam, foto en doorverwijzing naar
jullie website
* gratis tickets om uit te delen
* Elektriciteit verbruik (indien aangevraagd in inschrijving)